Felicia talar! ;)

Hej bloggen! Nu har jag beställ så vi får våran blogg fixad! WEEEEY säger jag bara det var fan på tiden, eller vad säger ni! Som jag skrev förut så lekte jag med malou de var skoj :D Vi satt och snack om allt möjligt de va riktigt mys. Hon skulle iväg på tjej middag så vi var tyugna och sluta leka så nu sitter jag här och har tråkigt försöker få tag i Mathilda men som vanligt så vet hon inte hur man svarar i tel!!!


Nu tänkte jag lägga in bilder från Heloween!!


En söt Lollo!

Tindra och Kim

Kåt bockarna Emelie och Martin

Amanda och jag

Emelie Fredde Kevin Adam och Jag

Katten på festen ;D

Haha Lollo digga henne rumpaaa!

Yääh Fredde

En stark fredde och en vig Amanda!


Tidra och Jag nått gick fel med hattarna tror jag :P

Var massor av folk dära men lägger bara in bilder på folk jag känner :)

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0