Fredags mys (A)

Nu är de slut på vecka, de är dags för fredag smyyyys.... Haha Idag har det varit en fett chill dag faktist :D När jag och pi vaknade så satte vi på en film som vi börja titta på igår som vi inte orkade se klart, Den var fett bra :P Sen så chilla vi bara och åt lite frulle. Vid 6 tiden skulle eve bjud på pankakor när vi kom det visa de sig att alla var där, Titti, tommy, Mamma, Noha, Tilda, jag, pi, och sen själv klart eve och mischa. De var jätte trevligt och gott :) När vi kom hem så solade vi i 30 min och sen vaxa pi mig de va nice nu är jag en bebiiis ;) haha Och nu tänkte vi går på en lång promenad och bara chilla sen när vi kommer hem så har vi film godis och chips som vänta de blir mys, Alltså en fett chill kväll ;)


Pankisar hos Eve


Solade ;)


vaxade mig :)


Nu blir det en lång promenad


Sen myys med massa gotti gotti ;)

Puss//Felicia


Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Fan vad mysigt :)

2010-11-12 @ 16:25:48
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0