Godmorgon :)

Imorse ringer Becky Badhus mig kl 9!!!!! Fan inte okej förstår du det!! Som tur va somna jag om (A) Vet inte när jag gick upp men när jag väl gick upp klädde jag på mig och gick ut med hunden, har titta lite på tv och så me nu satte jag mig precis vid datan :) Dagens planering!! Jag ska lägga mig i badet nu och bada läääänge sen tänkte jag städa mitt rum och tvätt min kläder typ de är väl mina planer för idag..  Becky kommer hem imorgon :D Kanske ska träffa henne pi kanske okså kommer i morgon jag vet faktist inte men det är senare problem aja mot badet :D puss!! <3


Jag och syster

Hitta den här as söta bilden på mig och syster fan vad skönt och vara så liten igen åh ibland önsar man att man va en bebis igen!!// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0