Hemlis om Becky! ;)


Flisan här!
Nu kommer det en Hemlighet om becky, för er som inte känner henne!
Hon hadde värden jävla jobbigast tix förut, kommer lite såna mellan varven. Varje gång hon luktar på nått så stiker hon ut tungan och slickar på det med, haha! Sen så har hon ett till tix ;) Allti när hon sitter vid datan så dunkar hon allti sönder data musen medans datan tänker eller segar.. Stöördo du är gumman men jag älskar dig massor endå! <3

Nu när fingrarna endå är heta så övslöjar jag väl en till ;) Becky lyckas ALLTI vara försenad! Jag har ingen aning hur de går till om vi ska typ mötas i stan brukar jag allti ta ett tåg senare en vad beräknat för att slippa vänta så länge.. Men ENDÅ så måst man vänta på henne!! Vad de är en så är hon försenad! DU måste jobba på det dära annars kommer de inte sluta gott som juha allti säger haha puss!!

Glöm INTE att en hemlis är en hemlis som man inte berättar för nån så scchh! ;)
// Flisan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0