hemma nu

Har inte skrivit på ett tag, men fan va nice praokakan var i veckan!
Jag försov mig och fick stanna hemma och plugga, sen åkte jag hem till flisan och vi drog till forum en sväng. Efter det bestämde vi oss för att dra till Bergqvist ute på värmdö så vi mysde där :)
vi fick sjuss till nacka sen och kom nångång på natten haha, sen hade vi värsta planerna att dra vidare på natten men skulle baba märka oss så skulle vi va torsk- så vi stannade hem och gick till skolan dagen efter whihih :)
Sen igår vare hängbäng på ön hemma hos lollo igen, myspys! :) åkte hem trött som en iller på natten
Ny tag nya tag som bladet brukar skriiva på sina godmorgon sms!
Puss
två cpn, fett värt
ser btw ut som jag har ett blått och ett brunt öga på den här bilden-->
älskar dig så sjukt jävla damp mycket kusin! life of oss :) <3333333333

Kommentarer
Postat av: Nilsson

Asså ni är sjukt lika på den första bilden Felicia! haha;) Men ärligt, älskar bloggen!:D

2010-11-23 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0