Nattbuss med pi som vanligt!..

Hejsan bloggen Felicia här :) Nu ska jag berätta om min hem resa igår natt asså fy fan ibland hatar man SL!! Vi missade sista penden hem så vi irra runt över allt vi var på odenplan s:tplan vi på gullmars asså ja över allt från ena bussen till den andra, När vi kom till gulmars så gick de natt buss mot södertelje vi ba topp så titta vi när den gick 02:56 Kl 3 lix vi ba nooooooo så vi fick sitta där och vänta i fucking hundra år asså fy fan! Inte nog med det!!! När vi väntat i tusen år, så åker busse bara för bi utan att stana jag ba det här är ett skämt!! Så börja kuta efter en bit bort stanade bussen och den var helt proppad vi kom inte in så gick till nästa durr där lyckades vi kläma in oss precis sen skulle vi åka iväg men då gick inte durrarna och stänga för det var för fult jag tänkte fan häller gå av vi ska med till slut gick durrarna igen och vi stog klämda som sillar hela vägen hem FY FAN säger jag bara!! Men lite kul kanske var de trotts allt så här på efter hand ;)

Jag                                                     pi   

En fett gammal bild på oss haha sööta! <3
Puss //Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0