Saknar dig badhus! <3

Nu tycker jag att hon kan ta sin lilla fula rumpa och sätta sig på den och börja åka ner mot sveret ;)! För jag saknar henne massor! Åh aja kom hem nu iaf ditt lilla badhus! Nu när jag endå skriver kan jag ju berätta om mina planer för idag :) Jag ska träffa Malou runt kanske 3 tiden. Vet inte vad vi ska hitta på en men de visar sig :) Käften går allt i ett på en när man är med Malou och tiden bara flyger iväg så de blir niceee! Sen om inte kl blir för mycke så ska jag kanske åka till en thiboxningsklubb för att titta hur de är där kanske prov träna om de värkar bra, men faktist tror jag kl kommer bli för mycke så kanske tar det en annan dag, sen vill jag ha nån som följer med! Då hadde den där jag badhus vara perfa men IKKE hon ska vara i norrbaggeland och peta sig i naven minasn! Aja nu ska jag börja tänka på refrängen så puss på er sötisar som följer våran otroligt braiga blogg ;D <3


                        Badhus            Felicia                Noha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0