Flisan gjorde mina naglar

Wiiiee igår drog jag hem till frugan (flisan) och kom dit runt 10 kanske? Ahmen så gjorde iallafall hon gelenaglar på mig! Hon är grym redan efter vad vare typ andra gången och första gången på någonannan. TRY TO BEAT THAT BYOOTCH! Trots att enligt henne och titti så var det lite småfel men fortfarande grymt för att vara första gången och jag är jättenöjd!!! :D
Har panik fotat lite, här är några bilder på naglarna! Kom ihåg att kameran har bättre ögon än vad du har så i verkligheten ser dem TIPP TOPP ut!

Det var tydligen något som såg "för täääskigt ut" på nagel så en stjärna klistrades på




/// BECKAAY

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naglar!! ;)

2010-09-19 @ 21:55:44
Postat av: Felicia

Tack! :)

2010-09-19 @ 22:53:07
Postat av: amanda

skit fina! vill också ha :(

2010-09-21 @ 22:32:06
URL: http://amandauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0