Fullt upp idag, med mig själv

Hejsan svejsan idag har jag haft full rulle, därför jag inte bloggat ;D Furst skolan det gick skit bra faktist!! :) Sen drog jag och åt thai mat muussms! Efter de hem till moster och fixa naglar, både manikyr och pedykyr naajs! Sen när jag komm hem så la jag mig i badet, raka benen och allt så nu är jag as len!! :D Och ljust nu sitter jag med en huskur för slitna toppar få se om den funkar om det funkar skriver jag hur man gör imorgon ;) Haha okej full upp var väl inte rätta ordet haha kanske mer en spa/ ta han om sig själv dag :)



Brukar ni ägna nån/några dar i vekan att bara ta hand om er själv?

För mig är det iaf skit viktigt man behöver göra sig fin lite då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0