Godnatt snyggingar!

Nu ska jag nog lägga mig i sänge MÅSTE sova så jag orkar upp imorgon till skolan! Ibland önska man att skolan va på kvällen!! Fan vad najs det skulle vara! När jag ska göra mitt pati i framtiden då ska jag ändra så det är skola på kvällen! Och mycke mycke mer som jag inte orkar skriva om för då kommer jag aldrig i säng ;) Men kan avslöja... om ni röstar på mig kommer hela värden vara glitter och NÄSTAN allt ROSA!!! Så i framtiden rösta på mig ;) haha puss och godnatt!! <3


// Fliiis the best!!


Kommentarer
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en söt design. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-22 @ 00:45:43
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0