Hemliiis!

En hemlighet om becky avslöjad av Flisan ;)

Becky har kissat på sig när hon var 15 år! Hahaha det var så jävla roligt! Vi var i Finland i sommras och hon va så jävla pissnödig att hon fick panik. Hon ba sprang runt i rumet och typ skrek. Haha jag ba MEN GÅ UT DÅÅ OCH PISSA!!! ( vi var ute på landet) Då bara drar hon ner byxorna och sätter sig på golvet och kissar! Hahaha och jag bara dog av garv!!!! Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag bara låg och krampa av skratt hahahahaha fy fan vad det var kul!!!!!!!!!


Hahah du jag har bildbevis!! HAHAHAHAHA


Men säg INTE att jag har sakt det här lova!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahah:D klockrent :D

2010-09-21 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0