Hiss o Diss!

Okej nu ska jag hissa och dissa här lite jag med ;)


HISS!
Jag hissar att träna framförallt boxningen!! Åh vad jag vill träna nu nu nu!!!! Fins ingen bättre känsla en när man är på väg hem från träningen man är helt jävla slut kört. Man kan knappt röra sig för man har ont och man är trött, Sen blir man allti hungrig som ett jävla djur! Sen en duch och ett varmtbad på de!! ÅH FINS INGE BÄTTRE!!!
Juste sen så hissar jag adralinet man får av boxningen!


Hiss
Jag hissar solarium! Haha såg att becky dissa det! Asså de är så jävla skönt!! Man ligger där de är varmt och skönt. Man bara ligger och koplar av och njuter, samtidigt som man blir brun. Det är allti fint och vara brun man ser mycke fräsare ut. När man e blek ser man sjuk ut! Sen så försvinner finnarna mycke mer när man solar!! tänk på de du Becky du kanske ska tästa du kommer älska de!!!!!
 



DISS
Jag dissar när man inte vet vad man vill. Man vet inte vad man vill man vet inte vad man känner, man vet fan knappt vad man heter. När man bara hamnar i en deppig period när man fan inte vet ett piss. Man bara är. Inget är kul och inget är tråkig, man är inte arg eller glad eller ledsen ååh vad jag hatar den känslan!!
De är som om man bara går runt i ett grått måln


//Flisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0