Historian om malaria #2

Becky berätta ju historian om malaria, den va inte sann ;D Vi har så mycke minnen så svårt och inte blanda i hopp. Iaf så har var det, vi var i thailand på semester. Sen en kväll är vi ute på en marknad, där var det FETT med myggor!! Självklart fick vi mygg bett iaf jag, jag kommer ihåg att jag fick et as stort på foten som klia satan. Jag klia på det som fan så det blev värsta såret. Då såger jag eller Bekka att det är malaria sen sprang vi runt och sa malaria till allt, typ omg de är malaria eller när vi typ gjorde illa oss då skrev vi MALARIAAAAA!!! Så haha där ifrån kommer det!! ;D


Men nu måste jag rusa för ska åka båt med beckyyy!!! :D <3


HAHAHAHAH JUSTE!!!/beckaan <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0