Om mig, Becky

  • BECKY:
Waay, nu tänkte jag berätta lite om migsjälv. Jag heter egentligen Rebecca... men kallas för Pekka, becky, beckan och ja you name it liksom! Går i skolan i Nacka där jag också är uppväxt förutom att jag har bott utomlands en tid också men skitsamma inget intressant.
Sportfronten är bra jävla död just nu, jag har lagt av med både fotbollen och volleyball.. men istället gymmar jag tillsammans med mor min oftast, ibland kutar jag faktiskt ;) h3h3 Kommer inte på såhär på rak arm hur jag ska beskriva mig men det märker man väl sen? :)
  • HUR KÄNNER JAG FLISAN?
Flisan Felicia är min speciala nagelexpert, med andra ord- min kusin! Vi om någon kan det där om livets gåtor och känner varandra som smör. Jag kallar henne Flisan eller Feliciana kan hända att jag skriver filefjonkan också. Tillsammans genom åren har vi rest mycket tillsammans i Finland, Dubai, Norrbaggeland, Thailand och lite sånt =)
HÄR ÄR VI I ABU DHABI (bebisar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0