Om mig Felicia.

Helluu ;D!!
Jag är Felicia 15 år som sakt. Jag boxas och har gjort det i typ 1 och ett halft år nu, men just nu tränar jag inte. För massa anledningar men just nu ska jag bara försöka hitta en ny boxnings klubb jag funderar på att börja kickboxas. Sen så vill jag berätta att jag har dyslexi så jag stavar som en kråka. Jag bor i huddinge och har bott här nu ganska länge jag har flyttat 10 gånger i mitt liv haha de e lite coolt ;) Becky och jag har kännt varandra sen barnsben sen är vi ju kusiner fast man kan nästan tro att vi är syskon haha. Ja det var lite kort om mig man ni kommer lära känna oss bättre så småning om vi är fliiiiipppp! ;D


Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0